luni, 25 februarie 2013

Adelaide, Australia (1)

    Am avut norocul ca in luna februarie sa ajung in Adelaide. Astfel, am avut sansa sa ma intalnesc cu prietenii rasfirati prin lume. Daca acum catvea luni stateam de vorba la o terasa din Piata Mica din Sibiu, acum am avut norocul sa schimbam terasa cu una pe malul marii, scuze a oceanului si savurand un cappucino. As putea spune, ca pe mine m-a atras atat de tare peisajul, incat numai la masa nu am stat. M-a luat valul, incat la jumatatea cappucino-ului m-am repezit catre Jetty. Atunci am aflat ce este acela un jetty. Australienii numesc jetty, un pod care pleaca dinspre uscat in largul oceanului:



Henley Jetty








   Nu eram pregatita de plaja, dar tentatia a fost atat de mare, incat trebuia sa incerc apa, chiar si numai cu picioarele. Am intalnit un nisip fin si alb, care pana in acest moment este unul dintre cele mai albe nisipuri pe care le-am atins. Ce poti sa-ti doresti mai mult decat sa ai in fata un peisaj frumos, o companie placuta si familiara, o vreme de vara superba (Australia fiind in anotimpul de vara in luna februarie).



 


   Imi vine sa pun toate pozele cu plaja din Adelaide, dar ma opresc aici. Oricum daca ma uit inca o data la pozele din album imi vine sa le schimb. Mi se vor parea altele mai frumoase, dar cred ca am reusit sa transmit in imagini ce peisaj frumos am gasit in acest loc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu