marți, 26 februarie 2013

Adelaide, Australia (2)

    Timpul petrecut in Adelaide a fost minunat. As lasa oricand hotelul impersonal in favoarea autenticului locului, iar acest motiv mi-a creat o stare frumoasa. E atat de minunat sa experimentezi atmosfera locala, prin intermediul celor care locuiesc pe acele meleaguri.
   Casele aici sunt pe un singur nivel si unele dintre ele sunt de-a dreptul fascinante. Pana la aceasta vizita nu am stiut sa fac diferenta intre o casa obisnuita australiana si una in stilul victorian.

Stil victorian

 

    Ce surpriza frumoasa am avut cand pe foc se pregatea gem de prune din gradina. Ce credeti ca manac la fiecare mic dejun de cand am venit din Australia? Evident gem de prune.
     Am avut bucuria sa vad tot aici o colectie de papusi. Toate erau frumoase, dar una dintre ele mi-a placut enorm de mult. Ca sa vedeti, ca ceea ce am vazut incanta privirea va arat cateva papusi din colectie:




Aceasta papusa mi-a furat inima
    Stiti ce au australienii in gradina pe langa pruni si piersici? Acestia au clementine, portocale, masline etc. Vecinul avea lamai. Hibsicusul crestea si el linsitit in fata casei.

Hibiscus
   Orasul l-am vazut la o plimbare seara cu colegii si a doua zi la o tura cu bicicleta. Am inchiriat o bicicleta, sau as putea spune ca am imprumutat-o, doar oferind actul de identitate la schimb pana la returul acesteia. 

Prin oras 


Raul Torrens

Purcelusul Oliver

    Mi s- a parut tare haios, nu ca am vazut purcelusi prin oras, ci ca ei aveau nume. Cel de mai sus e Oliver. Langa Oliver se mai gasesc inca doi tovarasi, care au si ei la randul lor nume. Ha, ha
    Multumesc pentru aceasta frumoasa zi si cine stie cand ne vom revedea. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu