miercuri, 2 ianuarie 2013

Melbourne - Australia (partea I)

   Frumosul oras Melbourne este gazduit de cel mai mic si cel mai verde stat al Australiei, statul Victoria. Anotimpul in luna decembrie in Australia este vara si majoritatea australienilor sunt in vacanta.
  Orasul se poate vizita luand tramvaiul de culoare visiniu cu crem, care are un traseu circular in partea de centru si este gratuit. Am avut noroc cu ghidul de la National Geographic, care a mentionat de tramvaiul circular, care face un mic tur al centrului orasului si care iti ofera posibilitatea sa vezi ceea ce este mai important in Melbourne. Acest tramvai ofera si un ghidaj sonor, care te ajuta sa stii unde sa cobori si ce legaturi de transport poti lua pentru a vedea un anumit punct turistic.
    Australienii sunt mari iubitori ai sportului. Cuvantul miscare este la el acasa. Intregul oras participa la numeroase activitati sportive. Am vizitat orasul in perioada week-end-ului si a perioadei vacantei de vara si multe meciuri sportive au loc in acest moment. Langa hotelul in care am stat se afla un imens stadion si multa lume se indrepta catre meciul de cricket. Spre seara, lumea se indrepta spre un meci de fotbal. Orasul gazduieste Circuit de formula 1 / Formula One Grand Prix, alaturi de cupa Melbourne la curse de cai - care atrage intreaga natiune. In acest moment se fac pregatirile pentru Australian Open, care urmeaza sa inceapa in cateva zile, la jumatatea lunii ianuarie.
   Primul punct turistic pe care l-am vizitat in Melbourne este parcul Fitzroy Gardens. Orasul este renumit pentru parcurile sale frumoase si imense. Ceea ce mi-a placut a fost culoarea de verde intens a vegetatiei. In imediata vecinatate a parcului se afla biserica St Patrick.
Fitzroy Gardens

Fitzroy Gardens

St Patrick Church
   Am luat apoi tramvaiul visiniu cu crem si am coborat la o statie oarecare in centrul orasului pentru a lua masa. Am fost placut impresionata de alei micute, unde se gasesc baruri sau mici restaurante unde poti lua masa. Un apect foarte frumos al acestor alei este ca acestea comunica cu majoritatea bulevardelor mari. Prin urmare poti sa colinzi centrul prin intermediul acestor alei minuscule, unde te poti opri sa iei masa, sa stai la o cafenea, sa urmaresti pulsul orasului sau sa faci cumparaturi. Unele dintre alei cuprind adevarate centre comerciale.



Un centru comercial care face legatura intre doua bulevarde


 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu