duminică, 20 ianuarie 2013

Melbourne (partea II)

   Ce impresie poti sa ai cand esti pentru prima data pe continentul australian? Nerabdare, emotii, bucurie...
   Mi-a placut enorm de mult sa o iau la pas prin oras si sa-l descoper. Este o experienta frumoasa sa te lasi atras de oras si sa cobori din mijloacele de transport acolo unde simti ca orasul te atrage si te cheama. Aveam in plan sa vad Victoria Market. Curiozitatea ma atragea sa vad cu ochii mei o piata pe continentul australian. Oare e la fel ca la noi, oare chiar ar putea sa difere mult de cele pe care le vazusem pana acum?
   In imediata vecinatate a pietei am gasit un magazin care m-a lasat fara cuvinte: un magazin cu decoratiuni de Craciun. Camerele erau decorate pe culori si teme: camera cu tema zapezii, povesti, camera roz etc. In orice anotimp sau perioada a anului, magazinul Amiance pastreaza o camera cu decoratiuni de Craciun.
  Ce poate fi mai frumos decat sa te gasesti intr-un magazin destinat Craciunului, in perioada lunii decembrie! Am simtit ca spiritul Craciunului este la fel de viu si acolo unde zapada nu isi face simtita prezenta. Daca in Europa, nu ne putem imagina Craciunul fara zapada, pe continentul australian Craciunul vine cu anotimpul de vara.
Tema zapezii - Magazin Ambiance
   Piata Victoria mi-a oferit sansa sa constat ca legumele si fructele sunt unele intr-adevar gustoase. Am putut pentru prima data sa simt mirosul de rosii, care numai acasa la parinti in gradina l-am simtit. Am cumparat capsuni si trebuie sa recunosc, ca au fost cele mai gustoase capsuni, pe care le-am mancat in afara tarii. Piata cuprinde si zona nealimentara, care iti ofera sansa sa cumperi lucruri la un pret bun. Aici este locul de unde este cel mai bine sa faci cumparaturi, de la suveniruri pana la mancare.
   Orasul te cucereste prin frumusetea lui. Pozele pot sa vorbeasca si sa povesteasca mai frumos decat reusesc sa o fac, asadar las pozele sa vorbeasca in locul meu.



   O zona care mi-a demonstrat inca o data ca Melbourne este un oras, care te atrage prin frumusetea lui este Docklands. Aici se gaseste partea moderna a orasului, stadionul si ambarcatiunile de lux.





      Australia, astept sa te descoper mai mult!

3 comentarii: