sâmbătă, 18 mai 2013

Milano, Italia

  Un zbor linistit si un oras minunat am gasit la Milano, ceea ce ma face sa-mi doresc sa  mai ajung in acest oras. De aceasta data am reusit sa simt din plin primavara europeana. Mereu am fost atrasa de verdele curd al primaverii si ma bucur ca mai am sansa sa traiesc acest sentiment cu ajutorul calatoriilor pe care le fac. Chiar daca abia ma intorsesem de acasa, unde am fost placut impresionata de venirea primvareii, totusi nu puteam sa nu remarc copacii inverziti si campurile de o culoare superba. Aerul de primavara m-a facut sa ma simt acasa in acest oras, care l-am vazut acum pentru prima data.
   Am coborat din tren si am luat-o la pas sa vedem Domul. Am cerut ajutor unor persoane sa ne indice traseul catre renumitul Dom. In drumul nostru ne-a atras atentia o frumoasa constructie veche, care s-a dovedit a fi Castelul Sforzesco. Citsem de acest castel in ghidul turistic, dar nu ma asteptasem sa ne apara in drum.











   Ne-am continuat drumul catre zona centrala a orasului. Strazile pietonale care duc catre centru te imbie la o sesiune de shopping, alaturi de un moment de respiro la una din terasele din aceasta zona. Imediat in departare incepe sa se vada piata, iar in centrul ei se gaseste imensul Dom. Vazusem in poze imaginea Domului, dar marimea lui m-a suprins. Ramai uimit cand vezi ca cineva s-a gandit si a reusit sa construiasca o catedrala atat de mare si de impunatoare.





   
   Catedrala este impunatoare, iar constructia ei este uimitoare, nu numai prin marime cat si prin detalii. Fiecare particica a constructiei este atent lucrata. Detaliile se vad mult mai bine daca te urci in varf. Se poate urca pe acoperisul Domului si ce este minunat este ca ai sansa sa te plimbi efectiv pe acoperis. Majoritatea constructiilor ofera doar o terasa de observare, dar aici poti sa faci o mica plimbare. In pozele urmatoare se poate vedea cum a decurs plimbarea mea la inaltime.

 





Piazza del Duomo vazuta de sus




    In imediata vecinatate a catedralei se gasesc Galeriile Vittorio Emanuelle, unde magazinele de marca isi expun noile colectii de haine si accesorii. Ultimele aparatii in fashion le gasim aici in capitala modei, asa cum mai este numit acest minunat oras.

In interiorul galeriei

O sesiune de shopping


     Un oras frumos, un oras care m-a facut sa ma simt norocoasa ca am avut sansa sa-l vizitez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu