vineri, 3 ianuarie 2014

Cape Town - Africa de Sud

        Cele mai frumoase peisaje pe care le-am intalnit pana acum le-am gasit in Cape Town. Marea si muntele dau acestui oras un peisaj unic. Cel mai frumos apus, care l-am trait a fost pe Table Mountain. Imagini ireale se dezvaluie in fata ochilor atunci cand soarele apune in mare si ai posibilitatea sa observi apusul din varf de munte, de la nivelul norilor sau mai sus de nivelul lor.

Marea de pe Table Mountain

Apusul pe Table Mountain

La nivelul norilor
           Am trait senzatia ca sunt in varful lumii si pot observa de acolo apusul in mare.



On top of the world!
       Cuvintele nu au puterea sa descrie ceea ce am trait in acele momente si singurele care pot sa creeze o imagine cat mai apropiata de realitate sunt pozele.

Linia orizontului in momentul in care soarele se contopeste cu marea

Cape Town in luminile dupa apus



Cum se lassa noaptea peste oras
      Daca cu o zi inainte am trait cele mai frumoase senzatii in varf de munte, ziua urmatoare am petrecut-o la mare, si din nou culorile iti rasfata privirea.

Bine ati venit la mare!




       Peisaje fermecatoare, culori de nedescris …






    Luna decembrie in Cape Town este luna vacantei de vara. Suntem in emisfera sudica unde anotipurile sunt inversate. Perioada intre Craciun si Anul Nou este foarte aglomerata si spre surprinderea mea limba cea mai des auzita a fost germana. Peisajele superbe si temperaturile de vara sunt ca un magnet pentru europeni.
Haideti la plaja in Campus Bay!
   
        Bine te-am gasit vara!!! Mereu imi incalzesti viata si imi aduci bucurie, dar cand imi aduci si peisaje de vis esti minunata!

 
         Traim intr-o lume fermecatoare si sunt fericita ca pot sa descopar cate putin din ea!


Un comentariu: