joi, 9 ianuarie 2014

Christmas in New York

       New York-ul in perioada sărbătorilor de iarna este probabil cea mai frumoasa perioada a anului sa o petreci in acest fermecator oras. Încă nu pot sa definesc ce anume mă atrage in acest oraș, dar știu cu siguranță ca îl are pe acel " vino-încoace". Îmi plac orașele istorice, dar acest loc are o magie, care mă atrage de fiecare data.
      Centrul Rockefeller este punctul central in aceasta perioada, locul unde se găsește bradul de Crăciun. Ai senzatia ca toată lumea a decis sa-si petreaca sarbatorile in New York. Străzile au fost închise pentru pietoni si lumea mișună de colo in colo. Fiecare dorește sa vadă bradul si ornamentele de Crăciun pregătite pentru acest eveniment.

Bradul in Rockefeller 
           Locul este magic, dar aglomeratia m-a determinat sa mă retrag mai devreme decât mi-as fi dorit si sa îmi propun sa ajung peste zi.


         A doua zi, locul arata mai bine decât m-as fi așteptat. Am crezut ca magia sărbătorilor nu este atât de prezenta ziua, dar din fericire a fost minunat. Am găsit îngerașii fericiti sa primească vizitatori si magia Craciunului era prezenta.








          Straziile orasului sunt împodobite in haine de sarbatoare, iar marile brand-uri iti atrag atentia prin vitrinele lor pline de animatie. Plasme uriase prezinta imagini in miscare.

Cartier



Tiffany in perioada sarbatorilor

Stil si eleganta in prezentare - Tiffany
         Strazile erau impanzite de oameni, care alergau in toate directiile. Mai era un pic pana magazinele se vor inchide si trebuia gasit cadoul potrivit. Marturisesc ca in acest oras nu pot rezista sa nu merg la cumparaturi. Daca in general, shopping-ul nu ma atrage in New York ma simt ca un copil care vrea de toate. A fost momentul, cand Mos Craciun mi-a trimis cadourile, caci am fost cuminte :))

Magazinul Macy`s

Interiorul magazinului Macy's
            O simpla plimbare prin oras imi insenineaza ziua, si plimbarea inainte de zbor a fost necesara sa ma incarce de energie pentru un drum lung si plin de provocari. A fost cam greu sa evit magazinele, unde ofertele erau foarte tentante. Sincer, abia astept sa vad cat pot sa mai reduca din preturi in perioada soldurilor.

5th Avenue

Chrysler Building, vazuta de pe 5th Avenue



         

                   Daca este iarna sa facem loc simbolurilor acestui anotimp!

Spargatorul de nuci






      Orasul impodobit, biserica St Patrick asteapta sa vina Craciunul, si bineinteles ingerii canta de bucurie.

 Biserica St Patrick

                                                       An nou fericit tuturor!

       2014 abia astept sa vad ce surprize imi pregatesti! Te astept cu bratele deschise!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu